- 18037
В Україні з року в рік зростають обсяги дорожних робіт. Нові виконавці, нова якість, нові технології. Але все нове зазвичай додає у ціні. Однією з вартісних складових є використовування палива. Нині асфальтні заводи перебувають у пошуку здешевлення свого виробничого процесу. І на виставці автодорекспо, яка проходити у столичному Виставковому центрі, компанія "УКРАВТОНОМГАЗ" запропонувала своє рішення цієї проблеми. Вперше в Україні презентувавши асфальтний завод на автономному газопостачанні пропаном.
Оптимізація, автономність і енергонезалежність — пріоритетні завдання будь-якого підприємства. Асфальтобетонні заводи України використовують енерговитратне обладнання, де витрата палива — вагомий фактор вартості продукції. Власники АБЗ все частіше звертаються до нас з метою зменшення витрат на паливо.
Постійне зростання цін на газ і дизель, збитки через крадіжку палива на підприємстві, недобросовісні постачальники, погіршення якості та відключення природного газу, судові позови від Облгазу за «перевитрата газу» — це лише частина наболілих тем, про які говорять власники АБЗ. Для підприємства ці проблеми загрожують багатомільйонними збитками та втратою привабливості на ринку.
Асфальтний завод, який використовує скраплений вуглеводневий газ, економічно більш вигідний.
Асфальтобетонний завод Києва та інших регіонів України на газопостачанні пропаном має переваги, і вони очевидні. Експерти ринку вже давно акцентують увагу на перспективі та темпах розвитку газопостачання пропан-бутаном в Україні, а практичні приклади використання можна побачити в кожному регіоні країни. Невід'ємною частиною газопостачання є змішувач промисловий.
«На прохання замовників ми щотижня виїжджаємо та обстежуємо дизельне обладнання асфальтобетонних заводів, прораховуємо точну вартість будівництва систем газопостачання під ключ. Такий ажіотаж пов'язаний з погодженням багатьма компаніями бюджетів на наступний рік, а також бажанням власників запустити установку на пропані вже в наступному сезоні. Інвестиції в установку устаткування можуть становити від 1 до 4 млн грн. Оскільки для деяких підприємств це непередбачена стаття бюджету, наша компанія може встановити обладнання безкоштовно на умовах нашого постачання газу.»— Віктор Черненко, комерційний директор ТОВ «УКРАВТОНОМГАЗ».
Компанія «УКРАВТОНОМГАЗ» — лідер у сфері автономного та аварійно-резервного газопостачання ЗВГ. Фахівці компанії за останні десять років реалізували понад 300 унікальних проєктів автономної газифікації, нам довіряють об'єкти провідні підприємства країни. У роботі використовуються сертифіковане обладнання, європейські стандарти та норми, що забезпечує їх надійну та ефективну роботу. «УКРАВТОНОМГАЗ» здійснює цілий ряд послуг: проєктування автономних систем газопостачання для АБЗ; постачання устаткування для газопостачання; монтажні роботи; пусконалагоджувальні роботи; технічне обслуговування; постачання газу. Всі проєкти розробляються індивідуально, з урахуванням особливостей об'єкта. Зв'яжіться з фахівцями компанії зараз і отримаєте детальну консультацію та економічний прорахунок використання пропан-бутану для Вашого підприємства.
Завод з виробництва асфальту
В Україні активно просувається будівництво доріг, тому промислові мобільні асфальтні, бетонні заводи не простоюють, їх продукція затребувана в різних регіонах нашої країни, з високим навантаженням працюють як столичний асфальтобетонний цех, так і Харківський, Кременчуцький; щоб мати можливість продавати будівельний бітум, асфальто-бетон і інші матеріали для дорожнього покриття, можна купити і встановити пересувний завод б / у і бу запчастини до нього за оптимальною вартістю.
Пристрій такого обладнання досить складне, до його складу входять такі основні елементи, як:
- асфальтозмішувальна установка;
- сушильні барабани для сушки піску і інших твердих витратних матеріалів;
- ємності для бітуму з підігрівом;
- теплогенератори (газові пальники);
- ємності для ПАР з підігрівом;
- бункер, призначений для отримання готової асфальтової суміші.
При виробництві асфальту виконуються наступне роботи - підготовка бітуму з його дозованою подачею в асфальтозмішувальних установок, додавання туди ж щебеневої маси, піску, поверхнево-активних речовин, перемішування цих компонентів за допомогою спеціального міксера, вивантаження готової суміші в резервуар для короткочасного зберігання і відвантаження готової продукції .
Асфальт - це багатокомпонентна суміш, яка виготовляється з піску, каменю і бітуму, що з'єднує всі елементи, а також мінеральних добавок і наповнювачів. Всі компоненти можуть мати різні пропорції, незмінним у всіх випадках залишається лише бітум.
Асфальт може бути різного типу:
- щільний - використовується для укладання верхнього шару доріг, містить дрібний щебінь;
- пористий - використовується для нижньої частини багатошарового покриття, в його складі менше бітуму;
- високопористий - застосовується як основа для автодоріг, призначених для високого навантаження, при виробництві такого асфальту застосовується крупний щебінь з розміром 15-40 мм.
В процесі виробництва асфальту готуються вихідні компоненти, а потім вони змішуються при високій температурі, після чого отримана суміш зберігається в спеціальних підігріваються бункерах. Чим ближче розташоване виробництво до місця прокладання доріг, тим краще, так як дуже важливо використовувати матеріал в нагрітому стані. Якщо суміш охолола, то покриття виходить недостатньо міцним і довговічним, його важко утрамбовувати.
До складових - піщаної масі, цементу, щебеню - пред'являються певні вимоги. Підготовка компонентів включає в себе сушку і просіювання піску, щебеню, мінеральних добавок. Пісок, цемент і щебінь при надходженні на виробництво можуть містити залишки вологи, що негативно позначається на процесі роботи і знижує міцність готового покриття, їх сушка на асфальтовому заводі виробляється в спеціальних установках (барабанна сушарка), які можна купити за невисокою ціною, така сушарка прогріває матеріал до температури 150-160 градусів, що дозволяє випаруватися вологи, що міститься в порах.
Сушарка барабанного типу (сушильний барабан) являє собою промисловий пристрій для сушки піску шляхом нагрівання, яке працює на пропан або дизпаливі. Компанія УкрАвтономГаз (Україна) забезпечує переклад підприємств з дизельного палива на зріджений пропан-бутан, для чого здійснюється переобладнання підприємств з урахуванням нових технологій. Крім основних компонентів, використовуються додаткові. Добавки підвищують експлуатаційні якості матеріалу. Вони вносяться одночасно з перемішуванням суміші. Як добавки може використовуватися каучукова крихта, яка забезпечує стійкість покриття до впливу вологи і пластичність, і мінеральний наповнювач (піщаник, вапняк), призначений для заповнення залишкових порожнин.
В установках застосовують обладнання для дроблення великих частин щебеню, а також газові пальники, які забезпечують нагрів компонентів до високої температури, що відповідає вимогам технології.
Сьогодні можна купити дизельний міні-асфальтний завод Roady, Амманн, мобільний асфальтобетонний завод Marini, продукцію французької компанії Ермонт, асфальтовий завод ДС-185, 158 з теплогенератором, а також додаткове обладнання для сушіння піску, запчастини для АБЗ і КДМ від відомих виробників (Еквіптех , Кредмаш, в асортименті яких представлена не тільки закаточная машинка, і інших) за доступною ціною.
- Компанія Ermont (Франція) випускає АБЗ з 1936 року, всі установки комплектуються різними опціями в залежності від місцевих особливостей, призначення та вимог до об'єкту, сучасна система управління дозволяє проводити контроль над технологічним процесом і строго слідувати рецептурою, а також безвідривно контролювати процес.
- Компанія ROADY є динамічним підприємствам з багаторічним досвідом роботи, розташовані виробничі потужності в Китаї, а продукція продається в більш ніж 30 країн світу.
- Італійська компанія MARINI працює в даній галузі понад сто років і є одним зі світових лідерів у виробництві асфальтозмішувальних установок, велике значення компанія приділяє збереженню навколишнього середовища, економії електроенергії, скорочення викидів CO2.
- Кредмаш - Кременчуцький завод, що випускає як дорожню техніку, так і вузли, агрегати для асфальтобетонних підприємств, обладнання для укладання і ремонту дорожнього покриття, Грунтозмішувальні установки. Ціни на продукцію підприємства Кредмаш вигідно відрізняються в порівнянні з зарубіжними аналогами, а якість техніки відповідає європейським стандартам. Установки кременчуцького заводу працюють у багатьох країнах світу.
- ТОВ Еквіптех (Дніпро) випускає обладнання для приготування різних сумішей і розчинів, транспортувальне обладнання, яке використовується в АБЗ і на інших підприємствах, відрізняється продукція компанії високою якістю і надійністю.
Скільки коштує асфальтний (асфальто-бетонний) завод, залежить від його виробника, потужності, рівня автоматизації та інших факторів. Для забезпечення безперебійної роботи підприємству знадобляться витратні матеріали (щебінь, цемент), купити які за доступною ціною можна в Україні. Оголошення "куплю / продам дорожній матеріал" можна зустріти на сайтах оголошень, що стосуються будь-якого регіону України. Скільки коштує купити машину піску, тонну цементу, залежить від постачальника і місця продажу, в Києві і Дніпропетровську можна придбати матеріал оптом за доступною ціною.
Асфальтові заводи можуть відрізнятися за продуктивністю:
- існують установки, здатні виробляти до 400 тонн продукції на годину;
- із середньою продуктивністю (100 тонн продукції на годину);
- міні-заводики, які виробляють до 40 тонн продукції на годину.
АБЗ можуть бути стаціонарними і пересувними. Пересувні мають особливу конструкцію, яка пристосована до частих переміщень, зазвичай їх використовують в одній локації протягом одного року. Стаціонарні не розраховані на переміщення і можуть працювати на одному місці протягом десятиліть.
Розрізняються асфальтобетонні виробництва також за принципом роботи: безперервного виробництва, при якому змішування компонентів відбувається одним постійним потоком, і циклічне виробництво - робота проводиться порційно.
Доставку готового матеріалу до місця будівництва здійснюють автомобільним транспортом, найбільш часто використовуються звичайні самоскиди, які мають кузов, стійкий до впливу високих температур. Якщо доводиться транспортувати гарячий асфальтобетон на далекі відстані, то можуть використовуватися автомобілі, оснащені спеціальними термозберігаючих контейнерами, здатними зберегти тепло протягом двох діб.
Робота асфальтного заводу пов'язана з великими енерговитратами, які необхідні для нагріву, сушки, перемішування матеріалів, але все ж покупка готового бетону або асфальту оптом буде дорожче, ніж його самостійне виготовлення. На собівартість продукції впливає ціна на основні компоненти, а також вартість енергоносіїв.
Найбільш вигідним варіантом використання як енергоносія в умовах України є пропан - зріджений вуглеводневий газ, який має велику енергоефективність, більш високий ККД у порівнянні з дизельним паливом. До того ж, при використанні дизпалива важко уникнути розкрадання пального матеріалу, що повністю виключається при застосуванні газового обладнання, строгий облік якого здійснюється завдяки контрольно-вимірювальної апаратури. Зріджений вуглеводневий газ екологічний, забезпечує високоефективну роботу підприємства, економію ресурсів, дозволяє набагато знизити собівартість.
Купуючи ЗВГ в компанії УкрАвтономГаз, можна бути впевненим в його якості і кількості, яке відповідає заявленому. Перевагами при застосуванні скрапленого вуглеводневого газу є:
- висока калорійність;
- більш висока питома теплота згоряння;
- стабільна теплова потужність;
- зберігання під високим тиском, завдяки чому виключаються крадіжки;
- можливість точного обліку газу. Вона забезпечується газовозами, котрі поставляють пропан-бутан, на яких встановлено спеціальне обладнання, що дозволяє контролювати обсяг і вага палива;
- стабільна робота при низьких температурах, тоді як солярка в морози густіє і вимагає підігріву;
- скраплений газ екологічно чистий, а значить, він може використовуватися в будь-якій місцевості, так як при згорянні не утворюються шкідливі викиди в атмосферу.
Устаткування для використання ЗВГ на АБЗ досить мобільно, його можна транспортувати разом з заводом, швидко монтувати за місцем розташування.
Останнім часом застосовуються для виробництва дорожнього покриття нові технології, що дозволяють отримувати матеріал холодного типу, який не вимагає високих робочих температур, а еластичність і міцність продукту досягається додаванням захисних і полімерних присадок в його склад. Такий матеріал не потрібно використовувати відразу після виготовлення, його можна підігріти перед використанням, щоб перевести в пластичне стан, проводити роботу з такими холодними сумішами можна навіть в морози.
Здешевити отримання дорожнього полотна можна також використовуючи рециклинг старого асфальту, що здійснюється шляхом переробки в стаціонарних умовах або спеціальних рециклера, в процесі чого знятий шар дорожнього полотна дробиться до розміру щебеню, згодом проводиться нагрів і до нього додаються свіжі порції бітуму і полімерних добавок, ціна такого продукту значно нижче.
В Україні здійснюється продаж за вигідною ціною мобільних дизельних асфальтних заводів і асфальтових установок, що працюють на зрідженому природному газі або пропан-бутану; пересувні і стаціонарні підприємства діють у багатьох містах - Чернігів, Черкаси, Полтава, Кременчук, Ворзель, Запоріжжя, Київ, Бровари, Миколаїв, Суми, Одеса, Буча, Кривий Ріг, Вишневе, Маріуполь, Дніпро (Дніпропетровськ), Харків. Свого часу Володимир Гройсман купив два асфальтних заводу у Вінниці, які зіграли важливу роль в облаштуванні міста і стали, безумовно, прибутковим вкладенням.
Вигідні пропозиції, пов'язані з придбанням обладнання для установок виробництва асфальтобетону, може запропонувати компанія УкрАвтономГаз; уточнити умови співпраці, ціни на комплектуючі та матеріали можна по телефону, у